Obojstranný chipper – áno či nie?

03. apríla 2018

Ak vás cez internetovú reklamu alebo priamo v niektorej golfovej predajni nalákajú na kúpu obojstranného chipperu, vedzte, že podľa pravidiel ide o nepovolenú palicu. Prečo to tak je, zdôvodňuje odborník na pravidlá, šéfredaktor českého časopisu Golf, Josef Slezák. Odvoláva sa na Pravidlo 4-1 a jeho na dodatok II, kde sa v kapitole 4 (Hlava palice) a v odstavci d (Úderová plocha) píše: „Hlava palice musí mať jednu úderovú plochu s výnimkou patru, ktorý môže mať dve, ale iba za predpokladu, že sú obidve rovnaké a ležia proti sebe.
S obojstranným chipperom môžete teda nanajvýš trénovať. Pred turnajom si ho do bagu radšej nevkladajte.

Autor: Jana Janků | 03. apríla 2018

Komentáre

  1. To si ma veľmi nepotešila, lebo ho používam, síce len na tréningoch, stále s väčším úspechom…. Vl.

Pridať komentár